the ugly truth

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, jag råkade glömma :P men lite snabbt vad jag gjorde igår:
Först var jag i skolan som vanligt, vi hade skolfoto och jag blev nog inte så bra :(
Efter skolan åkte jag, Sofia, Emma och Alice till täby och åt på tacobar och kollade på bio, the ugly truth :) den var faktiskt bra :D
Efter det åkte jag och Emma hem till mig och packade saker för att sedan åka till henne och sova där.

Imorse hade jag träning, jobbigt men kul :) Nu sitter jag i soffan och väntar på att Emma ska komma hit för hon ska sova här inatt. Men hon skulle hem och packa och alla som känner henne vet att det kan ta ett tag :P Det var nog allt jag har att säga.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0