nu är det dags för fredagsmys

Just nu sitter jag och kolla på EM- kvartsfinal i damer. Det går inte så bra som alla trodde Sverige ligger under mot Norge med 3-0.. Ikväll var jag inte med någon, både för att jag var trött efter skolan och för att jag fick reda på att jag ska spela match tidigt imorgon, så det blev fredagsmys med mamma, pappa och Oscar istället :) Vilket också är ganska skönt.
Min dag imorgon ser ut så här:
Jag blev extra inkallad till division 3 matchen så den ska jag spela typ 9 på morgonen :o
Sen ska jag och mamma åka till en outlet/provkollektion som har öppet en gång i månaden.
Och efter det är det två olika kräftskivor i mitt område, det är två olika gator som har varsin och vi är bjudna till båda :P

Det var allt jag har och skriva, får se om jag skriver ett till inläg ikväll :)
Hejdå, tv-tablå!


Jag hade ingen bild att lägga ut men här är en bild från Emmas och Sofias mobiler. Inte så hela men nu har Emmas mobil (den röda) gått av på mitten, och hon får en ny typ idag :P


Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker min mobil är fiiiin !

2009-09-05 @ 19:45:29
URL: http://weird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0