fotboll är inte på liv eller död, det är mycket viktigare än så

Jag var dålig på att uppdatera igår men jag hade verkligen inte tid, första hade jag match det blev 0-0, sen åkte jag direkt till träningen, efter det bjöd vår tränare på lunch på cristos, sen åkte jag bara hem och duschade för att senare åka till en provkollektion/outlet med mamma, och när jag kom hem skulle jag egentligen på kräftskiva på gatan men istället blev det en lite kråftskiva med Moa, Emelie, Alica och Kajsa hemma hos Moa :D så alla som orkade läsa det där kanske förstår att jag inte hann :P

Aja jag kom nyss hem från en match mot Enebyberg och vi vann med 2-1 :D dom gjorde sitt mål på en feldömd (enligt mig) straff :( men vi vann ju iaf :D :D

                                                          vs  

Nu ska jag gå och duscha, bilder från igår kanske kommer sen för vi tog dom med Alices kamera :P

Puss & hej levepastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0