emma äger på att baka ;)

Hej alla,
Idag efter skolan cyklade jag och Emma hem till mig och bakade, och under dom 10 minutrarna som vi bakade lyckades Emma göra allt det här fel, och det värsta var att hon fick två uppgifter, att smälta smör och att ha kokos:
1. Smöret som hon hade kämpat (bokstavligt talat, hon är inte så stark ;P) med att skära tappade hon på golvet.
2. Hon spillde kakao på allt smör som var kvar i paketet.
3. Sen spillde hon kokande smör på min tumme så det brändes som fan.
4. Sen när hon skulle ha kokos i formen spillde hon massa kokos på golvet.
5. När hon skulle ställa undan smöret råkade hon ställa det i frysen.
6. Sen när hon skulle lägga undan elvispen sa jag att den skulle vara i tredje lådan, då la hon den i det tredje lådan underifrån. 
7. När hon skulle slicka av vispen höll hon sig över den färdiga smeten så hon höll på att droppa ner smeten hon hae slickat på i bunken, men som tur var hann jag säga till.

Det var nog inte allt men jag kommer inte på mer just nu :P

Bilder kommer snart jag orkar bara inte lägga in dom från kameran just nu :D

Ses sen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0