Bilder kommer här!

Jag har ju varit ganska(väldigt9 dålig på att lägga ut bilder så här kommer lite från promenaden med macho :D
Se och njut (ja eller garva, eller vad ni nu vill göra) ;)


säääxig, vad tror ni om en kariär som modell, haha

Macho fick såklart också vara med för det var ju på grund av honom vi gick ut

Om inte modellkariären skulle gå så bra kan jag ju alltid bli superhjälte!!

Och om inte superhjältegrejen heller funkar kan jag ju alltid vara bara mig själv :D

När vi kom hem hade min mamma bakat en lingonkaka, men den får såklart inte jag äta av för den skulle hon ha med till jobbet :(

Sådär nu har ni fått lite bilder, la inte ut några på sofia för jag måste kolla vilka jag får lägga ut på henne först :)

Puss och hej, levepastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0