Bilder från idag :D

Jag har väl inte så jättemycket att berätta, jag sa ju vad vi skulle göra förut och det blev typ som vi sa. Men en sak måste jag berätta för det var faktiskt väldigt kul, när jag skulle cykla hem från Sofia(det är väldigt kort) så hade jag ansiktsmask och Sofia hade ansiktsmask och hårfärg i håret, och snäll som hon är erbjöd sig Sofia att följa mig hem så hon tog sin mammas cykel. Men på vägen hem så mötte vi några (såklart!) som typ stannade och glodde lite konstigt på oss och typ började skratta, vilket iofs inte var så konstigt när vi såg ut som vi gjorde. Men det var iaf pinsamt men samtidigt väldigt kul, och typiskt att man ska möta folk just då! :P
Här kommer lite bilder från idag och där kan ni få se hur snygga vi var på vägen hem :D


Ja ni ser ju, det kanske inte var så konstigt att dom började skratta, det är ju inte varja dag man möter sånna snyggingar på gata :P


Haha, så här snygg var Sofia i håret när jag lekte frisör ;)


På promenad med Macho och som vanligt stannade vi och tog bilder :D

Nej jag ska väl snart gå och lägga mig så jag kan vara riktigt pigg imorgon, jag tror att vi ska göra pannkakor på hemkunskapen :D :D

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0