äntligen idol!!

Hej folket, nu sitter jag i soffan och kollar på Idol igen, eller just nu är det ju reklam ;) Jag har längtat efter Idol sen i fredags kväll 21.01!! Idag hade vi profildag igen i skolan så jag hade idrott hela dagen precis som igår. Idag hade vi fys, spelade fotboll, basket och någon konstig ruggby-grej. Efter det bowlade vi, och jag vann!!! Helt oväntat när jag missade mina fyra första försök, haha. Efter skolan hade jag träning så nu är min kropp typ död! :p
Igår gick det inte så bra i matchen, vi förlorade med 4-0 och jag spelade inte så bra. Jag måste verkligen öva upp konditionen...
Nej nu ska jag kolla på Idol, puss o hej!

Haha, jag hade ingen annan bild så ni får en "snygg" bild på mig när jag var liten.

 


Kommentarer
Postat av: linnea

lägg upp en bild på den stora tavlan på dig där du e så f*ucking sööt:D

2009-09-16 @ 16:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0